Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

środa, 24 września 2014

Choinkowa inspiracja....

Witam kochani, dziś moją kolejną inspiracją bedzie różowa,wielowarstwowa choineczka ,która pozwoli pomarzyć o światecznej atmosferze i  będzie namiastką moich choinkowych projektów ....  
Znów w różowo-białej tonacji ,gdyż taka była prośba obdarowanej:). Nie ukrywam ...jest to kartka pracochłonna składajaca się z wielu warst ,jednak efekt końcowy i zachwyt właścicielki był bezcenny :).Mam nadzieje ,że pojawią sie niebawem w innych barwach...Zapraszam do galerii:)

4 komentarze:

  1. prześliczna karteczka. Choinka jestem oczarowana. Świetny pomysł i misterne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję:) Mozolna ale widząc efekt końcowy- sadysfakcjonująca:)

      Usuń
  2. niezwykle piękna choineczka

    OdpowiedzUsuń