Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

poniedziałek, 29 września 2014

Do lata, do lata, do lata będę szła....

Witam kochani! Z tesknoty za letnim klimatem postanowiłam nie poddać sie chandrze.... a na przekór iej powstała ta oto wesoła karteczka:). Wspaniałe papiery Panna Oliwa 01 i My Weddind były tu niewątpliwą inspiracją... uroku całości jak zwykle u mnie:) nadały kwieciste ikebany z gardenią na czele:). Aby nadać nieco kontrastu użyłam wstażki typu vintage ,którą uwielbiam ze względu na możliwość ,a nawet potrzebę zgniatania jej wedle uznania;). Zapraszam do galerii na pożegnanie lata!



4 komentarze:

  1. Cudowny komplet ... wprost zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję pięknie...piękny jak letni poranek:):)

      Usuń
  2. Boski komplecik! Cudnie wszystko się prezentuje :)
    Ja chyba też muszę poddać się takiej kuracji antydepresyjnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i dziekuję,na mnie Paulinko zawsze działa:)

      Usuń