Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

czwartek, 10 kwietnia 2014

U mnie dzis bardzo Komunijnie...

Witam wszystkich,dzisiejszy dzień zaobfitował w dwie karteczki Komunijne:). Przyznam ,że jestem wykończona:):). Ale warto było ,dla tylu miłych komentarzy na facebooku:) .Dziękuje kochani to bardzo motywujące:). Ten oto komplecik powędruje do sympatycznej dziewczynki... Te prace pozwoliły mi odkurzyć wspomnienia mojej Komunii... wtedy nie mielismy takich ładnych prezentów , z perspektywy czasu myśle sobie, że nie o to chodzi w tym wszystkim...Przezywalismy ten dzień bardziej duchowo niż dzieje się to dzisiaj...Świat jednak pędzi do przodu i wszystko się zmienia ,nie koniecznie na lepsze ,ale tak już jest.... Ale to takie moje przemyślenia w ten ponury dzień....Miłego wieczoru wszystkim:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz