Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

niedziela, 13 kwietnia 2014

Kreatywne wspomnienie...

Co zrobić gdy nie ma się pomysłu na oryginalna kartkę? Ja postanowiłam już po raz drugi stworzyć wspaniałą pamiątkę wspomnienia ślubu... Praca na płótnie, z mgiełkami, gesso i wszystkim tym co mi przyszło do głowy:). Ramka w kształcie serca w wersji pierwotnej metalowa ,zapastowana woskową pastą i polakierowana spękającym medium... Korciło mnie dodanie kontrastowych dodatków,jednak brak wytycznych właściciela nie pozwoliło mi na małe szaleństwo:).Zdjecie na pierwszym planie czarno-białe. Myslę,że w takim ubarwieniu będzie się komponować z każdym wnętrzem... Zobaczcie jaki efekt końcowy- zapraszam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz