Wszystkie prace są mojego autorstwa. Nie zezwalam na ich powielanie i kopiowanie bez mojej zgody. Zapraszam!

sobota, 12 kwietnia 2014

Nietypowa pamiątka...

W moim kreatywnym zakątku powstała dzisiaj nieco nietypowa i niepowtarzalna pamiątka Komunii Św... Może ktoś powie... to nie ma nic wspólnego z ta okazją, ale lubię przełamywać stereotypy i chciałam stworzyć coś oryginalnego:). Obrazek,,LO,  ma na odwrocie dedykację i życzenia, co zastąpi tradycyjna kartkę komunijną.  Mam nadzieje ,że będzie to udany prezent:)



4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka i z pewnością będzie jedną z ważniejszych w ogóle, właśnie dlatego, że taka odmienna :)
    Jak kiedyś miałam okazję robić LO zamiast kartki komunijnej i było w kompletnie niekomunijnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , podbudowałaś mnie:). teraz tworzę cos podobnego na 25 lat po weselu:).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak mnie to wciągnęło,że kartki chyba pójdą na 2 tor:)

      Usuń